Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
2009. szeptember 19., szombat

Különleges megrendelések

Bejegyezte: Libelle


A héten megtaláltak a különleges megrendelések.
Hét elején húgom egyik vendégének kellett egy névjegykártyatartót készítenem. Ami már önmagában is kihívás, mert nagyon pici helyem volt dekorálni. További nehezítő tényező volt még, hogy nem sok információm volt a megajándékozottról, aki ráadásul férfiember. Hát őszintén megmondom egy ideig csak pakoltam a szalvétáimat és a papírjaimat. Aztán a kezembe akadt egy tengerészes témájú papír és éreztem, hogy ez lesz az igazi!
Decoupage technikával készült, égetett sziéna és krém színű alapja lett, amit shabby chic technikával koptattam. Erre került fel két kagyló az elejére, 1 hajó a hátuljára, amit porpasztellel árnyaltam be, illetve szigeteket és sirályokat rajzoltam rá.


A megrendelőnek tetszett nagyon, remélem a megajándékozottnak is fog!

A másik megrendelésem is ajándékba készült, illetve egy harmadik is készülőfélben van, de erről majd később. Szóval a második. Egy túró rudi rajongónak készült üvegből, üvegfestékkel festve.
A mérete kb 15x5cm, 3mm-es üveg. Sajnos csak kutyafuttában tudtam lefényképezni, mert ahogy megszáradt már vitték is el!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése