Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
2009. szeptember 17., csütörtök

A boldogság kék madara

Bejegyezte: Libelle


Ennek a képnek érdekes története van. Ugyanis eredetileg nem üvegfestés mintának készült, még csak nem is festménynek. Egyik ismerősöm -Pintér Máté- tetoválás mintái között találtam és rögtön beleszerettem. Annyira édes kis duci feje van és szépen ívelt szárnya. Azonnal tudtam, hogy ezt meg kell festenem! Volt viszont egy kis kihívás vele, ceruzarajznak készült és a színeit nekem kellett kitalálnom. Mivel nem akartam valami barnás-szürkés snassz madarat, így lett belőle a boldogság kék madara!


Hobbyművész üvegfestékkel, L&B ólomszínű és Idea átlátszó kontúrral készült. A mérete 18x24 cm. Már megvásárolható a Meskán!

2 megjegyzés:

LARION írta...

....De kedves és szépséges munka..... Csak így tovább!!!!

Libelle írta...

Köszönöm szépen! :)

Megjegyzés küldése