Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
2010. február 17., szerda

Díjat kaptam!

Bejegyezte: Libelle


Méghozzá az elsőt a blogvilágban! :) Nagyon szépen köszönöm Belindának hogy rám gondolt!

Íme a 7 dolog rólam:
1, Abszolút macskapárti vagyok, mióta az eszemet tudom mindig volt nekünk legalább egy, most van három. :)
2,Imádom a tejet és mindig mindenhez ezt iszom, amin mindig mindenki poénkodik. :)
3,Nagyon szeretek főzni és kísérletezgetni a konyhában.
4,Viszont a főzés utáni rendrakást és mosogatást nagyon utálom.
5,Mindig kell valami új technika, amivel elszöszölhetek, ha éppen száradnak az aktuális munkáim
6,Nem tudok csöndben dolgozni, így mindig szól a rádió vagy megy a dvd lejátszó háttérzajnak.
7,Nagyon szeretem a fantasyt, könyvben, képekben és nagyon szeretnék több fantasy témájú megrendelést.

Szerettem volna továbbadni a díjat, de akiket kiválasztottam, azok már mind megkapták mostanában. Úgy döntöttem majd később kapják meg újra. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése