Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
2009. szeptember 30., szerda

Tegolaváros

Bejegyezte: Libelle

Még nyár végén került sor a Decoupage Művészeti Műhely által megrendezett Decoupage hétvégére Monoszlón. Még gyerekként jártam a környéken, úgyhogy meglepetésként ért a Káli-medence szépsége és nyugalma. Monoszló tényleg csodás kis falu, itt töltöttük a hétvégét és közben megalkottuk a magunk kis városkáját, ugyanis a hétvége témája a tegolaváros volt.
A tegola Olaszországból származik, ott találták ki, hogy a kúpcserepet ha felállítják, akkor helyes kis házalapot kapunk. Mi ezt a hétvégén kicsit bonyolítottuk és 3 tegolából álló kompozíciót készítettünk, aminek a központi eleme egy óratorony lett. Az oktatónk annyit kért, hogy egyik se legyen olyan, mint a mintadarab, hanem eresszük szabadjára a fantáziánkat. Nos még csak 2 hasonló se lett. Van aki később még a villanyt is bevezette.:)
Íme az én variációm:




Vanília alapra dolgoztam, amit terrakottával barnítottam kicsit, az omladozó vakolatot struktúrpasztával imitáltam. A mintákat pittoricoval árnyaltam össze a háttérrel, a kovácsoltvas és ólom részeket kontúrral emeltem ki. Sajnos a képeken nem látni, de mindkét cica ki van emelve és térbeli lett.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése